Počitnice minejo, zadovoljstvo ostaja. Smučanje na Koroškem. ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Počitnice minejo, zadovoljstvo ostaja. Smučanje na Koroškem.

22. feb. 2009

Počitnice minejo, zadovoljstvo ostaja. Smučanje na Koroškem.

Zimske počitnice vedno poskušamo pošteno izkoristiti. Tokrat smo jih namenili našemu malčku Lasru. Ob naši zavzetosti za smučanje je bil prepogosto "kolateralna" škoda prav on. Težko se je bilo odpovedovati čudovitim zavojem na praznih stranskih smučiščih Koroške. Te počitnice pa je bil Lars na prvem mestu. In veselje ga je bilo gledati kako išče ravnotežje in mejne še sprejemljive hitrosti na smučeh. Vse to povečini brez strahu bližnjega srečanja z drugimi smučarji. Sicer nismo tam bivali, smo pa večkrat zadnje dni smučali na našem omiljenem družinskem koroškem smučišču...

bližnje srečanje s snegom
naše malo zadovoljstvo - prazne proge!

oba na slalomskih tekmovalnih dilah - za bolj ostre zavoje

odličen, ravno prav grifig sneg
na vrhu, pogled proti domačim Karavankam
bolj položne proge
dedi in babi, saj gre za družinsko smučišče
pa stric in bratranec
prva vožnja s sedežnico
uf, gužva. Slikano ob 12. uri!
iskanje idealne pozicije na smučeh
kaj bi smučal v klinastem položaju, saj gre tudi po robnikih
smučanje je igra!




ena od mnogih koč za najem, s širokim razgledom
čas za počitek
pogled na Julijce
brez nekaj spustov po "tačrni" FIS progi pa ne gre
dolga in široka proga, prazno smučišče, odlična preparacija snega
moje mokre sanje
jaz na kanto
dedi v akciji
Simo
Sabina
zadovoljstvo na koncu

4 komentarjev:

zunaj.si pravi ...
22. februar 2009 ob 23:03  

Jao se imate vi fajn:) Ti pa znaš zbirat taka smučišča, da si cel dan sam:) Te moram en dan nekje pohopsat in te malo izprašat po imenih:)

No, jaz sem pa te počitnice preživel v okolici Ljubelja. Pod vrtačo, parkrat Triangel in danes Hajnževo sedlo. Slednji me je totalno navdušil in je spust prav fantastičen. ŽE v petek sem ga gledal iz Vrtače pa nisem vedel kje in kako do tja. Včeraj pa mi je kolegica poslala slike in danes smo takoj morali napasti:) Kljub slabemu vremenu v dolini smo mi na vrhu imeli jasno vreme. Spust je bil mega, sedaj počasi dobivam kondicijo in me med spustom ne bolijo več noge, tako da lahko uživam tudi pri spustu.

Anonimni pravi ...
26. februar 2009 ob 20:51  

Matej. Lepo, da si tako navdušen nad turnim smučanjem. Smuki pri nas so lepi in razgibani, predvsem pa blizu, kaj bo pa šele ko odkriješ Avstrijo. Nekatere potegne, drugi se zadovoljijo v naših gorah. Mene navdušujejo neskončne možnosti in pogosto odsotnost kompromisov. Torej, smuka do avta, brez gozda,...

Glede smučišč pa je tako. Imen ne izdajam kar tako, so pa da razbrati. Naj kar ostane tako. Sem kar nekaj sezon imel koroško karto, pa me Naßfeld skoraj ni videl. Kaj šele Gerlitzen,... Ostajamo na manjših smučiščih.

zunaj.si pravi ...
27. februar 2009 ob 10:03  

Tomaž, niti ne upam iti v Avstrijo, ker vem da bom potem skos tja hodil:)

Danes grem v nakup novih pancarjev, ker me pri sedanjih preveč bolijo meča in ne morem hoditi oz pri tem ne uživam. Upam, da bom dobro potestiral pancarje in da mi kasneje ne bo žal. Zvečer pa na planino Laz in jutri na Kanjavec. Juhej!

Imaš prav, imena je treba skrivat:) Sedaj mi je žal, da si zadnjič nisem zapisal imena, ko sva govorila po telefonu(preden si odšel na smuko). Bom jaz tole eno analizo naredu pa našel tale smučišče:) Vsaj oddaljenost v km vem haha:)

Lep pozdrav in upam da lepo posmučan vikend.

zunaj.si pravi ...
27. februar 2009 ob 10:08  

Mimogrede Tomaž, s tvojim bratom smo debatirali:) Sicer po internetu ampak hey, danes tudi to šteje. S kolegico smo šli na Hajnževo sedlo in po prihodu nazaj je objavila slike na facebooku, kjer ima Janeza kot kolega(baje se tko na oči poznata). Pa je mal komentiral slike, jaz sem ga pa takoj napadel, če je kaj v sorodu s teboj:) Mater je svet majhen ratal;P


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi