Najbližji sneg nad Tržičem ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Najbližji sneg nad Tržičem

18. feb. 2008

Najbližji sneg nad Tržičem

Hja, mi je, da bi politično povsem nekorektno zapisal, da so v bivšem sistemu (tudi jaz sem "kontaminiran" z Jugo, kot pravijo trenutni...) vsaj zime bile prave.
Sicer, če me spomin ne vara, so bile tiste zadnje, konec osemdestih, zelo zelene, prej pa so bile še bele. Klinc pa vse kar imamo, če pa snega ni.

Želeli so sinu pokazati, da so zime tudi v Sloveniji, saj ko govorimo o snegu, ga on locira v Avstriji. Pa smo šli v lov. Na Ljubelju je že kakšna flika snega, je kar belo naokrog, vendar pa za kakšno sankanje ni ravno primerno. Je ledeno in so kamni.
Sem pa iz Begunjščice opazil belino na precej skromni nadmorski višini pod Storžičem, tik nad vasjo Lom. In ni bila fatamorgana.

Snega je čisto dovolj za sankanje, bobanje, valjanje,...pa tudi za kakšno otroško smučanje. Sneg je grobo pomrznjen, dobro prime robnike in tudi odrasli lahko varno smučamo. Le dolžina spustov je bolj primerna otrokom.

Lokacija







0 komentarjev:


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi