Triangl ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Triangl

18. dec. 2010

Triangl

Tokrat angelsko vreme na Trianglu in bolj malo zelenega na Zelenici.

Po nočnem sneženju bi bil greh ne iti do Zelenice. Nisem bil najbolj zgoden, a zato bil deležen sonca na Trianglu (Zelenica je seveda še v celoti senčna), pa tudi kakšno zaplato nezvoženega sem še ujel. Sicer pa novega snega od 30 do 40 cm. Ne ledeno podlago je zapadel zelo prhek, lahek, suh in "votel" sneg, ki sicer obeta dobro smuko, a za moj okus ga je bilo premalo. Vsaj kakšnih 60cm bi bilo potrebnih, da bi dajal pravo oporo pri vožji. Tako je pa šlo kar tako, le podlaga se je zdela manj ledena.

spet tu
so se pa našli junaki (?), ki so zagazili proti Begunjščici.
Objavljena 3.stopnja, sneg nesprejet, zelo prhek in drseč
nestabilnost snežne odeje je bil zelo opazna
kar prihajali so od zgoraj, a ostalo je še nekaj nezvoženega tudi za zamudnike..
tokrat bi bil greh izpustiti Triangl

tudi zaradi razgledov

jaz nikakor ne bi šel danes tu gor.
Mogoče sem le konzervativen, mogoče pa preveč vem o snegu in Zelenici




domače gore - neštetokrat videne, a vedno privlačne








pride čas za sneco. Brrr.
smuka zadovoljiva (preenostavna), sneg nekoliko presuh
moja je seveda leva ;)
pa spet leva
vijuganje resnično enostavno

0 komentarjev:


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi