NAXO - freeride in turnosmučarske vezi ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: NAXO - freeride in turnosmučarske vezi

10. okt. 2007

NAXO - freeride in turnosmučarske vezi

Ob nakupu turnosmučarske opreme je vedno prisotna dilema - kaj je najbolje?


Glede smuči sem sam že pred desetimi leti razčistil - freeride ali allmountain modeli so edini vredni moje pozornosti. Pač, prednost dajem voznim lastnostim. Tudi za ceno kakšnega kilograma več. Še posebno, ker veliko karvam tudi po avstrijskih smučiščih, je po uporabi slalomskih smuči, skoraj nemogoče stopiti na turne. O tem ob drugi priložnosti.


Glede turnih vezi, moje srce bije za NAXO nx21. Gre za freeride Naxo model. Kot se komu zapiše - ein muss fuer Powder freaks. Torej, ojačana turna vez, ki ohranja vse funkcije lažjih bratov in sestric, le stabilnost in trdnost je povečana. Gre pa za prvo turno vez z DIN 13, kar daje boljši občutek ob bolj tveganih pelah.


Iz prakse: prej sem uporabljal skoraj vse vezi na trgu, navdušil me je že Fritschi Freeride, prepričal pa Naxo. Do nadaljnega ne menjam. Le če me kupijo :-) . Edinstven trojni pregib glave odlično deluje, hoja je stabilna, smučanje pa kot z alpskimi vezmi. Uporabljal sem turno izvedbo Naxo vezi, bil zadovoljen, z novimi smučmi (freeride Scott Santiago Mantis / 128-89-115, R=14,7), pa prestopil na nx21. Resnično ne občutim nikakršnih omejitev, ne glede na vrsto smučanja. Naj gre za globok celec (kakršnega načeloma v sloveniji ni) ali za grobo in ledeno površino, vez razvaja. Navdušijo še lovilni paščki, logični dodatek pa so tudi zavore.



Kaj drugi menijo: defenitvno so vezi navdušili vse, predvsem funkcionalnost in zanesljivost.


Naxo v Sloveniji - Dumo

0 komentarjev:


Spletno gostovanje

Arhiv spletnega dnevnika

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi