Pretresljive fotografije poroke med potresom na Kitajskem ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Pretresljive fotografije poroke med potresom na Kitajskem

10. jun. 2008

Pretresljive fotografije poroke med potresom na Kitajskem

Izjemno pretresljive fotke poroke med uničujočem potresom na Kitajskem. Zgodba se je, za razliko od mnogih drugih, za prisotne še dobro končala. Si je pa težko zamisliti takšen vstop v zakon.







Več fotografij na povezavi

5 komentarjev:

anusmundi pravi ...
10. junij 2008 ob 12:40  

Nekam nepristno mi deluje vse skupaj... močan potres in fotograf porok si vzame čas za fotkanje?

Tomaž Kozamernik pravi ...
10. junij 2008 ob 12:42  

Tudi jaz bi kot fotograf zagotovo nadaljeval s fotografiranjem. Pa sem zgolj ljubiteljski fotograf.

anusmundi pravi ...
10. junij 2008 ob 13:24  

Si že sprobal kak potres? ;-)

Tomaž Kozamernik pravi ...
10. junij 2008 ob 13:28  

Ma to ne. Poroko pač.
Sem pa že slikal že snežni plaz, čeprav bi me lahko ogrozil. Res pa je bil rezultat v vsej hitrici neuporaben.
V vsakem primeru pa fotke poroke izgledajo zanimivo, kajne?

anusmundi pravi ...
10. junij 2008 ob 20:10  

Glede na prvo fotko na blogu sem si pač mislil svoje, ko pa sem pogledal ostale fotke, ki niso tako "umetniške" sem si rekel, ok no. (Sicer pa zanimiv izbor za novico: kitajski par, ki se poroči v cerkvi; zelo "zahodnjaško".) Na netu je kar nekaj zanimivih komentarjev...


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi