Suho ruševje ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Suho ruševje

7. mar. 2010

Suho ruševje

Suho ruševje je zame turnosmučarski cilj, ki ga v sezoni nikakor ne morem pogrešiti. Pravzaprav sem se letos tja gor prvič odpravil šele v marcu, kar je svojevrsten precedens. Sem kar ponosen, da se vedno manj podim za nekimi cilji in sledim običajem. Če se mi da grem, če ne pa pač delamo kaj drugega. Še na smučiščih smo se letos podili bolj malo. Se pa seveda še bomo, pa tudi kakšna turna še pride na vrsto...

Torej, Suho ruševje, tista krnica med Vrtačo in Palcem in ki nam je kot mulcem za Zelenici burila domišljijo, tako visokogorsko je izgledala. In tako redki so takrat bili junaki, ki so se upali pozimi tja gor. Morebiti zaradi graničarjev? Od mojih prvih turnih dni, ki sovpadajo z nastajanjem naše države, pa ima ta krnica posebno mesto v mojem srcu. In skrica se je zaiskrila tudi tokrat.

Suho ruševje & Co. kot je videti iz Zelenice
Vrtača tu kaže svoj kraljevski obraz. Tako elegantnih potez.
pa Suho ruševje z Zelen(j)akom v zatrepu. Saj bi se povzpel na vrh, pa sem doma spregledal cepin in dereze.
pokrajina je čudovita
čez zadnjo stopnico in že smo v krnici
pogled nazaj - severno ostenje Begunjščice
sedlo med Vrtačo in Zelen(j)akom je bil cilj nas mnogih.
marsikdo pa na Vrtačo. Razmere so bile odlične.
ker je prostora bolj malo, smo se lepo razporedili preko dopoldneva
razmere za smuko so bile dobre, če že ne odlične (stvar okusa in predvsem smučarskega znanja)
sedlce

Palec
pogled na Ovčji vrh/Geissberg (2024 m)
in venec knedlov - Nockiji prihajamo!
pa veselo navzdol


0 komentarjev:


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi