Kje je Ski-Bilek? Je čas zelo ugodnih smuči minil? ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Kje je Ski-Bilek? Je čas zelo ugodnih smuči minil?

31. mar. 2009

Kje je Ski-Bilek? Je čas zelo ugodnih smuči minil?

Že tako nam življenje greni recesija, temu pa se je očitno pridružilo še izginotje SKI-BILEKa.
Za nevedne, SKI-BILEK je (bilo) podjetje iz Nemčije, ki je širom Evrope osrečevala smučarske in kolesarske navdušence, tako z bogato ponudbo, kot še bolj z izrednimi cenami. Največ so prodali preko ebaya, nekaj preko svoje spletne strani in nekaj v svoji trgovini na Bavarskem.

Jaz sem naročil kar nekaj kosov smuči in druge opreme, nekaj za sebe, nekaj za kolege. Vse po izredno ugodnih cenah. Še preden pa sem uspel naročiti naslednje nove slalomske smuči, je na začudenje mnogih ponudba poniknila. Končalo se je z razprodajo na njihovem sedežu.

Je torej Ski Bilek doživel nesrečni konec? So mu dobavitelji prirezali krila? Kdo ve, ostaja upanje, da se pojavi novi "ski bilek". Smo na preži.

Bogata ponudba SKI BILEKa nekoč - na ebay
vstop na njihovo spletno stran - trgovino zelo založeno skladišče (nekoč). Oddelek Freeride smuči.
dnevno so samo na ebayu prodali od 20 do 50 parov smuči, včasih še več
kupci smo bili zadovoljni
zaprto - je res začasno?
katalog je prazen
trgoino na ebayu so ukinili
pač, ena priložnost manj...

1 komentarjev:

rŕore n`kosi pravi ...
29. april 2009 ob 13:01  

Tudi sam sem zadnja leta smuči večinoma kupoval pri Ski-Bileku. Poleg ugodnih cen, me je pridobil z izrednim izborom tudi bolj extravagantnih smuči, kakršne si običajno privoščim. Februarja sem želel uveljaviti reklamacijo to sezono pri njem kupljenih smučarskih čevljev. Obvestili so me, da moram reklamacijo uveljaviti pri proizvajalcu, saj so oni z božičem v stečaju.Žalostno. Prepričan sem bil, da ima glede na količino prodane robe, zadostne rabate za res ugodne cene. Očitno ni bilo tako.


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi