Nigel Kennedy razvaja moja ušesa ~ Outside, na zunanji strani
Outside, na zunanji strani Outside, na zunanji strani: Nigel Kennedy razvaja moja ušesa

31. avg. 2008

Nigel Kennedy razvaja moja ušesa

Nigle Kennedy je pred mesecem izdal novo dvojno ploščo. Tokrat avtorsko.
Z albumom se Nigel Kennedy ob virtuoznim igranjem violine dokazuje tudi kot odličen skladatelj.
Pa še album je nastajal pod vršaci Visokih Tater.

Promo video o albumu A Very Nice Album


Povezave in več glasbe v razširjeni objavi

O klasični glasbi sicer nimam ravno kaj dosti pojma. Pa vendar sem že pred leti nekje prebral hvalospev izvedbi Vivaldijevih štirih letnih časov. Ker sem takrat nekako preboleval mladostniško punk obdobje in ker je Nigel Kennedy veljal za punkerja med violinisti, sem si privoščil nakup CD-ja (ploščka, zgoščenke), pravzaprav je bil to eden mojih prvih CD-jev, ki so takrat šele pričenjali svoj pohod na prodajne police. Še danes je ta izvedba predstavlja moj redni repertoar. Le da sedaj iz raznih prenosnih naprav, tudi telefona.

Winter I.


Več Vivaldija na youtube

Nigle Kennedy je izdal mnogo odmevnih in odličnih plošč. Preigraval je klasična dela, so podajal v jazz, igral Hendrixa in Doorse, najbolj pa me očara vrhunska glasba na albumu EAST MEETS WEST iz leta 2003, kjer plodno sodeluje z bendom KROKE (Krakow - jidiš). Preigravajo godbo vzhodne Evrope, z odličnimi izvedbami balkanskih melodij, med njimi tudi čudovito srbsko Ajde Jano ter pretresljivo Lullby for Kamila (holokavst). Album, ki nam jamlje sapo!


povezave
fansite
fansite - de
Wikipedia o Nigel Kennedy-ju
N. Kennedy na Amazonu

V poslušanje!

0 komentarjev:


Spletno gostovanje

Enaa nakupi

Picasa Foto Album

World Sun Map

14-dnevna napoved

Radarska slika padavin

Vinko surprise

Google oglasi